.
.

Kwaliteit en verantwoord

Onze teamleden zijn overdag bezig met het leveren van kwalitatief onderhoudswerk. Zij zorgen ervoor u tevreden bent en dat uw woning en/of bedrijf goed schoon is gemaakt. Onze teamleden worden aangestuurd om iedereen vriendelijk, respectvol en netjes te behandelen. Behandel elkaar zoals je zelf ook behandeld wil worden. VTO geeft zijn teamleden stabiliteit, vertrouwen, vastigheid en zekerheid. Dit door de CAO na te leven, teamleden zelf in dienst te nemen met vaste uren en eigen materialen te geven. Het gevoel van eigen verantwoordelijkheid, samenwerking en teambuilding staat hoog bij de teamleden van VTO. VTO werkt niet met payroll of zzpers voor de onderhoudsdienstverlening. De samenwerking tussen klant, teamlid en VTO wordt door deze filosofie geoptimaliseerd en nageleefd.  


Communicatie en afspraken onderhoud 

1.      Offerte en/of telefonisch akkoord met mail bevestiging.

2.      Woning en/of bedrijf wordt ingepland met andere klanten in hetzelfde postcode gebied.

3.      Communicatie van werkzaamheden worden ongeveer acht dagen van te voren gecommuniceerd via de e-mail naar de klant.

4.      Zonder tegen bericht gaat de klant automatisch akkoord met de dag, datum, werkzaamheden en het bedrag.

5.      Klant kan de onderhoudswerkzaamheden wijziging of verplaatsten vier dagen voordat het onderhoud werkelijk wordt uitgevoerd.

6.      VTO voert het onderhoud kwalitatief uit op deze dag.

7.      Werkzaamheden kunnen worden verplaatst met als voorbeeld weersomstandigheden, klant krijgt hierover een bericht en een nieuwe datum voor de onderhoudswerkzaamheden.

8.      Klant heeft twee werkdagen na uitvoering van onderhoudswerkzaamheden de tijd om onvrede te uiten over de werkzaamheden. Na deze twee werkdagen zijn de werkzaamheden automatisch met tevredenheid uitgevoerd.

9.      Wanneer werkzaamheden niet met tevredenheid zijn uitgevoerd, dan komt VTO opnieuw langs voor herstelwerkzaamheden.

10.  Betaling

         a.      Het bedrag wordt ongeveer 1 week naar uitvoer van het onderhoud geïncasseerd van uw bankrekening wanneer dit nummer bekend is bij VTO.

         b.     Bij tevredenheid vraagt VTO de klant het bedrag binnen twee weken over te maken op de bankrekening van VTO.

11.  Klant heeft geen betaling overgemaakt op naar het bankrekeningnummer of contant betaald? Na drie weken stuurt VTO een herinnering per e-mail.

12.  Klant heeft na vijf weken niet betaald? Na vijf weken stuurt VTO een herinnering per post.

13.  Klant heeft na acht weken niet betaald? VTO maakt gebruik van automatische incasso en/of externe incasso partij.

Communicatie doet VTO via de mail dat is doorgegeven door de klant aan VTO. VTO verstuurd de mails naar het bekende mailadres. VTO is niet verantwoordelijk voor de e-mailbox van de klant. VTO adviseert daarom om de mailadressen:

·        Contact@Vastgoedonderhoudvooru.nl (Offertes en informatie)

·        Planning@Vastgoedonderhoudvooru.nl (Planning en wijziging afspraak)

·        Financieel@Vastgoedonderhoudvooru.nl (Voor factuur communicatie en betalingen)

als veilig in te stellen in uw mailbox zodat deze niet in uw spam box komen. Het kan soms voorkomen dat de klant een e-mail mist of vergeet de poort open te laten staan waardoor werkzaamheden niet volledig worden uitgevoerd. VTO geeft een coulance dat dit één keer per jaar kan voorkomen bij het onderhoudsabonnement. Bij een tweede keer in één jaar tijd wordt het volledige bedrag in rekening gebracht en geen werkzaamheden uitgevoerd. 

 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn