Zonnepaneel installatie
Wat u kan verwachten bij een aanvraag van zonnepaneel installatie.
Offerte Zonnepanelen
Familie Offerte geldig tot:
Adres: Contact persoon:
Postcode: Klantnummer:
E-mail: Weeknummer voorstel:
Telefoon: Voorlopige datum start:
Het bankrekeningnummer is:
Het aanbod
Totaal aantal zonnepanelen:
Type zonnepanelen:
Type omvormer:
Totaal Wattpiek:
Verwachte opbrengst in kWh:
Prijs per wattpiek:
Opbrengst 1e jaar in euro’s:
Kosten exclusief BTW:
Kosten inclusief BTW:
Terug verdientijd in jaren:
Financieel rendement in %:
Garanties
De garanties die Vastgoed Totaal Zonnepanelen Installatie aanbied samen met partners zijn:
1. Zonnepanelen
a. Op de zonnepanelen wordt door de fabrikant een productiegarantie gegeven van 6 jaar.
b. Daarnaast geeft de fabrikant een lineaire opbrengst garantie van 25 jaar. Voor u betekent dit dat de zonnepanelen naar deze periode minimaal 80% van hun originele vermogen leveren aan u.
2. Omvormer
a. Op de omvormer wordt door de fabrikant een productiegarantie gegeven van 6 jaar.
b. Bij iedere omvormer kunt u de app downloaden waarmee u het werkelijke energie ontvangst en gebruik kan lezen.
3. Garantie montage systeem
a. Alle bevestigingsonderdelen zijn gemaakt van hoogwaardig aluminium of roestvrij staal. Op het montage materiaal wordt een fabrieksgarantie van 10 jaar gegeven.
4. Om het rendement van uw zonnepanelen te houden, adviseren wij deze jaarlijks te wassen met osmose water en een zachte borstel. De installatie te controleren op eventuele schade.
Bedrag werkzaamheden zonnepaneel installatie
Werkzaamheden | Bedrag exclusief BTW | BTW | Bedrag inclusief BTW |
Zonnepanelen installeren gebouw | €......................,- | €......................,- | €.....................,- |
Wij willen u vriendelijk verzoeken een aanbetaling te doen van € ………......,- (25% totaal) 10 dagen voordat de werkzaamheden starten. Wij willen u vriendelijk verzoeken het bedrag van € ……….........,- (overige 75%) binnen 14 dagen na de einddatum van de werkzaamheden aan ons over te maken op: NL63 RABO 0145 3779 62. Dit is voor (datum). Svp in de opmerking plaatsen: ………………………. Alvast bedankt.
Bedrag werkzaamheden leggen doorgang voor bedrading
Bij de meeste bestaande woningen is het doorgang boren voor de bedrading niet nodig. Bij 80% van de nieuwbouw woning is dit wel van toepassing. Bij het installeren van zonnepanelen bent u automatisch akkoord met het doorgang boren van de bedrading naar de meterkast voor aanvoer stroom wanneer dit nodig is.
Werkzaamheden | Bedrag exclusief BTW | BTW | Bedrag inclusief BTW |
Doorgang boren voor bedrading naar meterkast voor aanvoer stroom |
|
|
|
Het boren van een doorgang van de bedrading naar de meterkast komt bij ongeveer 50% van alle woningen voor. Bij nieuwbouw woning is dit 80% of meer. Wanneer u akkoord geeft op het installeren van zonnepanelen, dan geeft u automatisch akkoord op tabel 2. Deze werkzaamheden worden om de dag zelf bepaald en alleen inrekening gebracht wanneer dit nodig is. VTA laat u weten of deze werkzaamheden zijn uitgevoerd.
BTW terug krijgen met hulp van VTA
Krijg uw BTW terug. Dit houdt in dat u 21% korting krijgt op uw zonnepanelen. U kan dit zelf regelen met de overheid door u zelf 1 dag zelfstandig ondernemer te laten zijn. VTA kan dit ook voor u regelen.
BTW terug vragen van belastingdienst | Bedrag inclusief BTW |
VTA regelt dat de BTW terug op uw rekening word gestort | € 100,- |
Voor u houdt dit in dat het bedrag van de BTW na de uitvoering en betaling van werkzaamheden terug wordt gestort op uw rekening. Dit is alleen van toepassing op het installeren van de zonnepanelen.
Automatische incasso
Bij akkoord offerte kan u ervoor kiezen om met automatische incasso te werken. Dit is om ervoor te zorgen dat geld, communicatie, afspraken en werkzaamheden gestroomd lijn gaan voor alle betrokken partijen. Zo min mogelijk communiceren en regelen en toch maximaal rendement van uw tijd. De opdrachtgever wil dat VTA het bedrag met automatische incasso incasseert van de bankrekening van de opdrachtgever. Ja / Nee
Bankrekeningnummer:………………………………………………………………………………………………………………….
Akkoord tabel 1: Ja / Nee Akkoord tabel 3: Ja / Nee
Akkoord tabel 2 is automatisch akkoord wanneer in werkelijkheid nodig is.
Opdrachtgever Opdrachtnemer
Plaats: ……………………… ………………………
Datum: ……………………… ………………………
Naam: ……………………… ………………………
Handtekening: ……………………… ………………………