UA-130178792-1
.
.


Vastgoed Totaal Onderhoud 

VTO levert onderhoud aan woningen-en bedrijfspanden. De omgeving waar onderhoud wordt verricht is ongeveer 40 kilometer rondom Ommen. Natuurlijk wordt hier en daar wel eens een uitzondering gemaakt. VTO zegt daarom ook altijd: in overleg is heel veel mogelijk.

De onderhoudswerkzaamheden variëren van: ramen en kozijnen, gevel, vloeren, werkruimten, kantines, keukens en sanitair.

De buitenonderhoudswerkzaamheden variëren van: ramen en kozijnen, gevel, dak, dakgoten leeghalen, zonnepanelen en tegels.


Het team

Onze vriendelijke en behulpzame teamleden  staan altijd klaar om u met raad en daad te ondersteunen.

Het proces van VTO voor u

1.      Offerte en/of telefonisch akkoord met mail bevestiging.

2.      Woning en/of bedrijf wordt ingepland met andere klanten in hetzelfde postcode gebied.

3.      Communicatie van werkzaamheden worden ongeveer acht dagen van te voren gecommuniceerd via de e-mail naar de klant.

4.      Zonder tegen bericht gaat de klant automatisch akkoord met de dag, datum, werkzaamheden en het bedrag.

5.      Klant kan de onderhoudswerkzaamheden wijziging of verplaatsten vier dagen voordat het onderhoud werkelijk wordt uitgevoerd.

6.      VTO voert het onderhoud kwalitatief uit op deze dag.

7.      Werkzaamheden kunnen worden verplaatst met als voorbeeld weersomstandigheden, klant krijgt hierover een bericht en een nieuwe datum voor de onderhoudswerkzaamheden.

8.      Klant heeft twee werkdagen na uitvoering van onderhoudswerkzaamheden de tijd om onvrede te uiten over de werkzaamheden. Na deze twee werkdagen zijn de werkzaamheden automatisch met tevredenheid uitgevoerd.

9.      Wanneer werkzaamheden niet met tevredenheid zijn uitgevoerd, dan komt VTO opnieuw langs voor herstelwerkzaamheden.

10.  Bij tevredenheid vraagt VTO de klant het bedrag binnen twee weken over te maken op de bankrekening van VTO.

11.  Klant heeft geen betaling overgemaakt op naar het bankrekeningnummer of contant betaald? Na drie weken stuurt VTO een herinnering per e-mail.

12.      Klant heeft na vijf weken niet betaald? Na vijf weken stuurt VTO een herinnering per post. 

13.  Klant heeft na acht weken niet betaald? VTO maakt gebruik van automatische incasso.

Communicatie doet VTO via de mail dat is doorgegeven door de klant aan VTO. VTO verstuurd de mails naar het bekende mailadres. VTO is niet verantwoordelijk voor de e-mailbox van de klant. VTO adviseert daarom om de mailadressen:

·        Contact@Vastgoedonderhoudvooru.nl (Offertes en informatie)

·        Planning@Vastgoedonderhoudvooru.nl (Planning en wijziging afspraak)

·        Financieel@Vastgoedonderhoudvooru.nl (Voor factuur communicatie en betalingen)

als veilig in te stellen in uw mailbox zodat deze niet in uw spam box komen. Het kan soms voorkomen dat de klant een e-mail mist of vergeet de poort open te laten staan waardoor werkzaamheden niet volledig worden uitgevoerd. VTO geeft een coulance dat dit één keer per jaar kan voorkomen bij het onderhoudsabonnement. Bij een tweede keer in één jaar tijd wordt het volledige bedrag in rekening gebracht en geen werkzaamheden uitgevoerd. 

Algemene voorwaarden

Voor meer informatie verwijs ik u graag door naar de algemene voorwaarden.