UA-130178792-1
.
.


Vastgoed Totaal Onderhoud 

Vastgoed Totaal Onderhoud levert zijn dienstverlening aan woningen-en bedrijfspanden. De omgeving waar de dienstverlening wordt aangeboden is ongeveer 50 kilometer rondom Ommen. 

De buitenonderhoudswerkzaamheden variëren van: zonnepanelen, boeidelen, dakkapellen, ramen en kozijnen, gevel, dak, dakgoten leeghalen en tegels.

De binnenonderhoudswerkzaamheden variëren van: ramen en kozijnen, gevel, vloeren, werkruimten, kantines, keukens en sanitair.

Schilderen binnen en buiten.

Zonnepaneel installaties voor op de grond, schuine  en platte daken. 


Het team

Onze vriendelijke en behulpzame teamleden  staan altijd klaar om u met raad en daad te ondersteunen. Onze teamleden hebben ervaring of worden opgeleid tot ervaren teamleden. De werkzaamheden worden uitgevoerd door de teamleden en de verantwoordelijkheid ligt bij VTO. De communicatie en afspraken door het proces is waar de teamleden zich aan houden. Met ten alle tijden er voor zorgen dat de kwaliteit en tevredenheid wordt gewaarborgd. Hebt u een vraag? Bel ons dan op, onze teamleden zijn op de werkdag bezig met het leveren van kwaliteit. 

Het proces van VTO voor u

1.      Offerte en/of telefonisch akkoord met mail bevestiging.

2.      Woning en/of bedrijf wordt ingepland met andere bewoners in hetzelfde postcode gebied.

3.      Communicatie van werkzaamheden worden ongeveer acht dagen van te voren gecommuniceerd via de e-mail naar de klant.

4.      Zonder tegen bericht gaat de bewoner automatisch akkoord met de dag, datum, werkzaamheden en het bedrag.

5.      Bewoner kan de onderhoudswerkzaamheden wijziging of verplaatsten drie dagen voordat het onderhoud werkelijk wordt uitgevoerd.

6.      VTO voert het onderhoud kwalitatief uit op deze dag.

7.      Werkzaamheden kunnen worden verplaatst met als voorbeeld weersomstandigheden, bewoner krijgt hierover een bericht en een nieuwe datum voor de onderhoudswerkzaamheden.

8.      Bewoner heeft twee werkdagen na uitvoering van onderhoudswerkzaamheden de tijd om onvrede te uiten over de werkzaamheden. Na deze twee werkdagen gaat onze medewerker ervan uit dat de werkzaamheden met tevredenheid zijn uitgevoerd.

9.      Wanneer werkzaamheden niet met tevredenheid zijn uitgevoerd, dan komt VTO opnieuw langs voor herstelwerkzaamheden.

10.  Betaling

a.      Het bedrag wordt ongeveer 1 week naar uitvoer van werkzaamheden geïncasseerd van uw bankrekening wanneer dit nummer bekend is bij VTO.

b.     Bij tevredenheid vraagt VTO de klant het bedrag binnen twee weken over te maken op de bankrekening van VTO.

11.  Bewoner heeft geen betaling overgemaakt op naar het bankrekeningnummer of contant betaald? Na drie weken stuurt VTO een herinnering per e-mail. 

Communicatie doet VTO via de mail dat is doorgegeven door de klant aan VTO. VTO verstuurd de mails naar het bekende mailadres. VTO is niet verantwoordelijk voor de e-mailbox van de klant. VTO adviseert daarom om de mailadressen:

·        Contact@Vastgoedonderhoudvooru.nl (Offertes en informatie)

·        Planning@Vastgoedonderhoudvooru.nl (Planning en wijziging afspraak)

·        Financieel@Vastgoedonderhoudvooru.nl (Voor factuur communicatie en betalingen)

als veilig in te stellen in uw mailbox zodat deze niet in uw spam box komen. Het kan soms voorkomen dat de klant een e-mail mist of vergeet de poort open te laten staan waardoor werkzaamheden niet volledig worden uitgevoerd. VTO geeft een coulance dat dit één keer per jaar kan voorkomen bij het onderhoudsabonnement. Bij een tweede keer in één jaar tijd wordt het volledige bedrag in rekening gebracht en geen werkzaamheden uitgevoerd. 


Algemene voorwaarden

Voor meer informatie verwijs ik u graag door naar de algemene voorwaarden.