.
.

Kwaliteit en verantwoord

Onze teamleden zijn overdag bezig met het leveren van kwalitatief glazenwaswerk. Zij zorgen ervoor u tevreden bent en dat uw woning en/of bedrijf goed schoon is gemaakt. Onze teamleden worden aangestuurd om iedereen vriendelijk, respectvol en netjes te behandelen. Behandel elkaar zoals je zelf ook behandeld wil worden. VTO geeft zijn teamleden stabiliteit, vertrouwen, vastigheid en zekerheid. Dit door de CAO na te leven, teamleden zelf in dienst te nemen met vaste uren en eigen materialen te geven. Het gevoel van eigen verantwoordelijkheid, samenwerking en teambuilding staat hoog bij de teamleden van VTO. De samenwerking tussen klant, teamlid en VTO wordt door deze filosofie geoptimaliseerd en nageleefd.  


Glazenwassen communicatie en afspraken 

1.      Offerte en/of telefonisch akkoord met mail bevestiging.

2.      Woning en/of bedrijf wordt ingepland met andere klanten in hetzelfde postcode gebied.

3.      Communicatie van werkzaamheden worden ongeveer acht dagen van te voren gecommuniceerd via de e-mail naar de klant.

4.      Zonder tegen bericht gaat de klant automatisch akkoord met de dag, datum, werkzaamheden en het bedrag.

5.      Klant kan de glazenwaswerkzaamheden wijziging of verplaatsten vier dagen voordat het glazenwassen werkelijk wordt uitgevoerd.

6.      VTO voert het glazenwassen kwalitatief uit op deze dag.

7.      Werkzaamheden kunnen worden verplaatst met als voorbeeld weersomstandigheden, klant krijgt hierover een bericht en een nieuwe datum voor de glazenwaswerkzaamheden.

8.     Afnemer kan binnen twee werkdagen na uitvoering van glazenwaswerkzaamheden aan geven dat werkzaamheden niet goed zijn uitgevoerd. Na deze twee werkdagen gaat VTO er van uit dat de werkzaamheden met vriendelijkheid en kwaliteit zijn uitgevoerd. 

9.      Wanneer werkzaamheden niet met tevredenheid zijn uitgevoerd, dan komt VTO opnieuw langs voor herstelwerkzaamheden.

10.  Betaling

         a.      Het bedrag wordt ongeveer 1 week naar uitvoer van het glazenwassen geïncasseerd van uw bankrekening wanneer dit nummer bekend is bij VTO.

         b.     VTO vraagt de klant het bedrag binnen één weken over te maken op de bankrekening van VTO.

11.  Klant heeft geen betaling overgemaakt op naar het bankrekeningnummer of contant betaald? Na twee weken stuurt VTO een herinnering per e-mail.

12.  Klant heeft na vierweken niet betaald? Na vier weken stuurt VTO een herinnering per post.

Kijk verder naar hoe VTO u specifiek kan helpen bij uw gebouw:

Bedrijven - VVE - Rijtjeswoning - Twee onder eenkapwoning - Vrijstaande woning - Vrijstaand groot

Glazenwassen - Boeidelen - Dakkapellen - Zonnepanelen - Dakgoten leeghalen - Gevelreiniging - Binnen schoonmaak - Schilderen

 


Waarmee kan VTO u helpen?


 
Mail
Call
Map
About
LinkedIn